A kapcsolódás imája

 

Hozz létre napi rutint arról, hogy leülsz, becsukod a szemed, és megkeresed a szeretet érzését. Más szavakkal, érezd a szeretetet úgy, hogy emlékezz vissza azokra az időkre, amikor a múltban szeretetet éreztél. Gondolj például a romantikus szerelmedre, vagy a gyermek, szülő, vagy egy nagyra becsült háziállat iránt érzett szeretetedre. De ilyenkor próbáld meg általános módon, kiterjedten érezni a szeretetet, amíg ez az elsődleges érzelmi állapotodba kerül, és már egyáltalán nem igényel olyat, amire irányulhat.

Következő, és ez kulcsfontosságú: próbáld meg elkülöníteni magad minden egyéb benned felmerülő gondolattól és érzelemtől. Engedj el mindent, ami az eszedbe jut. Ha úgy találod, hogy egy pillanatra elsöpör a múlt vagy a jövő, csak térj vissza a jelenbe, és koncentrálj újra a szeretetre.

Ha ezt a fajta meditációt a Kapcsolódás „imájává” teszed, valóban érezni fogod, ahogy a szíved letölti az Isteni Szeretetet. És akkor, amikor a negatív érzelmek elárasztanak, könnyebb lesz elengedni őket, és visszatérni erre az elkülönült szemlélő helyre, ahol a szeretet központja van és ez stabilizálni fog téged minden helyzetben. 🙏💖✨

James Redfield 

Hozzászólás

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

tizennyolc + egy =